Komt er iemand achter dak een blackberry is en begint over pingen maar wat is dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Pingen is een vorm van Hi-speed Messaging tussen verschillende BlackBerry toestellen waarmee je tekstberichten, foto’s, filmpjes of gesproken boodschappen kunt sturen. Het kan dus gezien worden als een kruising tussen sms, chat en email, waarbij gebruik wordt gemaakt van een speciaal snel netwerk beschikbaar voor BlackBerry gebruikers.

Je kan alleen pingen als je in het bezit bent van een BlackBerry met een BlackBerry Internet Abonnement, en het is helemaal gratis. Pingen heeft het in zich om het communicatie middel van 2010 te worden, zo zien sommige mensen sms als ouderwets, omdat pingen zoveel handiger is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
je was sneller dan mij :)
Pingen is het gratis sturen van 'sms'jes' van de ene blackberry eigenaar naar de andere.

Dus als vrienden van jou ook een blackberry hebben en jullie wisselen de pin uit, dan kunnen jullie onderling gratis berichtjes versturen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zoals reset hierboven ook al zegt moet je een blackberry abonnement hebben.

Dit noem je officieel een Blackberry Internet Service. (BIS)

Dus eigenlijk is het pingen gratis..
maar om te kunnen pingen, moet je wel een abonnement hebben.
(eerlijk is eerlijk: als je het abonnement neemt, kun je ook gelijk internetten op je blackberry)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je bedoeld dat je een Blackberry hebt?

Pingen is een vorm van Hi-speed Messaging tussen verschillende BlackBerry toestellen waarmee je tekstberichten, foto’s, filmpjes of gesproken boodschappen kunt sturen. Het kan dus gezien worden als een kruising tussen sms, chat en email, waarbij gebruik wordt gemaakt van een speciaal snel netwerk beschikbaar voor BlackBerry gebruikers.