laatste heb ik een rc helikopter gekregen, een double horse 9051. weet iemand waar je onderdelen voor die helikopter kunt kopen?

het liefst bij een nederlandse (web)shop. het onderdeel wat ik nodig heb is de 'houder' voor de onderste vleugels van de hoofdrotor.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb hem gekocht op de zwarte markt in beverwijk en is kapot gegaan door ergens tegen aan te vliegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is deze helicopter aangeschafd op de zwarte markt / een bazaar?

Het beste antwoord

Helaas kan ik alleen een webshop vinden in het buitenland voor je :(

Succes met de reparatie, uit ervaring weet ik dan een nieuwe kopen vaak goedkoper is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij conrad kan je onderdelen kopen. Hier hebben ze alles voor rc boten, heli's en vliegtuigen en auto's.
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTk5NDAyMzgzNg==?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&~cookies=1&scrwidth=1440

Toegevoegd na 1 minuut:
Onder het tabblad hobbby's en dan modelbouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan kijken op Modelbouw-Radiografisch.nl. Hier vind je bij het specialisme RC helicopters alle winkels die bekend zijn in Nederland. Zie bron voor meer informatie.