Op bijna elke festival worden programma boekjes verkocht. Hier staat zeer veel info in, ook een kaart van het hele terrein etcetera. Ik neem aan dat dit op Lowlands ook het geval is.

Als je geen geld wil uitgeven, kun je het programma uitprinten van deze pagina: http://www.lowlands.nl/programme.php
13 jaar geleden
Bij de ingang krijg je een programmaboekje, en als je niet te lang in je bed blijft liggen krijg je elke ochtend een gratis krant met recensies van de dag ervoor, en een vooruitzichtje voor de dag die gaat komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, bij de ingang zelf (als je kaartje gecontroleerd wordt) krijg je een programmaboekje mee

Als je die kwijt raakt zijn ze ook altijd nog wel bij de verschillende info balies te krijgen.

Ik kwam er na lowlands ook altijd weer een stuk of 10 tegen in mijn tas. Als ik er één niet kon vinden ging ik weer een nieuwe halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je vraag af te gaan, kan ik opmaken dat dit je eerste keer Lowlands is.

Ik kan je verzekeren dat je er programmaboekjes kan krijgen.
in het boekje staat wat er allemaal komt op het festival waar de tenten staan alpha bravo alles wat je wil.

vergeet vooral niet de 80's en 90's avond op zaterdag niet weet even niet meer welke tent, maar wel erg gezellig.

een ding is wat je moet doen

Life Lowlands

Hoop er weer een sterchts te komen komt steeds weer wat tussen. en geniet ook maar een beetje voor mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je op de hoogte -ik neem aan dat je geweest bent-, maar er worden inderdaad programmaboekjes uitgedeeld. Verandering is dit jaar dat je eenmalig een boekje krijgt. Raak je deze kwijt of wil je een nieuwe, dan kan je deze kopen voor een half muntje (€1,25) bij de infostands.

Dat de boekjes uitgedeeld worden bij de ingang betekent niet dat je automatisch een boekje toebedeeld krijgt. Ik heb namelijk geen boekje gekregen, maar had gelukkig het blokkenschema uitgeprint. Daarbij is er jaarlijks een gratis telefoonapp. Maar dat is alleen handig als je zo'n mooie telefoon hebt ;)