Hoor net de zin: "(...) Nu rap ik officieel(...)" Hoe kun je "officieel" rappen? Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Het zal gaan om iemand die dit professioneel is gaan doen of een cd heeft uitgebracht, en het niet meer 'zomaar'' doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nu is het voor het echt ( of hoe zeg je dat?)
proffesioneel dus
ik ken die term wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe rap je, of je rapt niet. Ik denk dat het woord 'officieel' als opvulling is gebruikt.

Maar zoals ook door anderen wordt aangegeven wordt misschien meer 'professioneel' bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach in die rapteksten hoor je de vreemdste dingen voorbijkomen. Gewoon niet op letten. De kern van het verhaal daar gaat het om, dat zal wel tot je doordringen.
Persoonlijk kan ik er nog geen minuut naar luisteren, het doet pijn aan mijn oren en aan mijn ziel.