Welke bijzondere cadeautjes met persoonlijke tekst kennen jullie?

Bijvoorbeeld de 'magic bean'. Een boon waar een plantje uitgroeit en waar dan een tekst op staat. Of de 'Frapple', een appel waar je zelf een leuke tekst op kunt laten graveren. Zijn er nog meer van dit soort dingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kunt een ster naar iemand laten vernoemen, of iemand een Engelse titel geven (lady of laird).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had ooit gezien een kettinkje met daaraan een rijstkorrel in glas. Op de rijstkorrel kun je een tekst laten zetten.

Toegevoegd na 13 minuten:
Je hebt ook een rozenkwekerij met allerlei rozen en duizenden namen, misschien kun je er een uitzoeken met idem naam en planten.