waar haal ik een goede partytent vandaan.

volgende week willen wij een tuin rommelmarkt houden maar gezien het weer van de afgelopen tijd zijn we op zoek naar een partytent om allen tegen evt regen te beschermen. Wie weet waar ik zo´n tent goedkoop op de kop kan tikken .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Kijk wel goed welke je kiest: niet elke partytent is waterdicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor een goedkope tent kun je op Marktplaats kijken. Voor een nieuwe van (waarschijnlijk) iets betere kwaliteit, moet je denk ik bij een winkel als de Blokker of Marskramer zijn.
13 jaar geleden
Gamma, Praxis, Hornbach.

Tip: Koop gewoon een wat goedkopere als je hem toch maar 1x gebruikt.
15euro heb je er 1, en als je klaar bent hoef je hem niet te laten drogen / opvouwen maar gewoon in 1x in de kliko slingeren...