Rare vraag: Is er iets wat kan kriebelen? (zie uitleg)

Mijn vriend zegt iedere morgen: was er maar iets wat me kan kriebelen. Zou er zoeits bestaan?
Ik kriebel iedere dag en het is ''nooit lang genoeg'' :-P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
11.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handmatig lekker kriebelen is het fijnste wat er is en als het niet langgenoeg is geweest, weet je in ieder geval dat het fijn was.
Je moet altijd iets bewaren voor morgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag eens of hij bedoelt dat hij uitdagingen nodig heeft. Veel mensen hebben prikkels van buitenaf of uitdagingen nodig om zich prettig te voelen.

Antwoorden (8)

Nouja als ie niet tevreden of dankbaar genoeg is dat jij m dagelijks kriebel, dan kan ie zichzelf lekker verder kriebelen :)

Toegevoegd na 3 minuten:
en niet te vergeten...

TADAAA!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe heet zo een ding???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ruggekrabber.
probeer het ook eens met een veertje
13 jaar geleden
Duw hem eens in een rode mieren hoop of koop een dikke wollen trui voor hem die hij over zijn blote bassie aantrekt..
Dan kan hij zichzelf kriebelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
+ :))
rebecca
13 jaar geleden
haha, dan zeurt hij ook niet weer zo snel ;)
Zo'n hoofdhuidkriebelspinding?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zo'n hoofdmassageding wat Nelleke zei, is zo ontzettend lekker! Bovendien kan hij dat zo vaak als hij wil bij zichzelf (en natuurlijk bij jou ;)) doen!
geef julie adres maar...
dan krijg je van mij het ultieme krabbelding gratis.
heb nog wel een paar boederijkatjes vol met vlooien over.hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig ben niet de enige die graag gekriebeld word en bij mij is het ook nooit lang genoeg, hahaha

Laat hem jouw eerst kriebelen en spreek af dat jij hem dan net zo lang kriebelt als hij heeft gedaan!

Er bestaan dames die alles doen voor geld, zelfs kriebelen :)
Helaas van een kriebel machine heb ik nog nooit gehoord heb nog even gezocht op google maar helaas,

Geloof toch echt dat jij jou vriends kriebelmachine bent en hopelijk blijft!
Je kunt hem ook zeggen om iemand anders te zoeken die hem wel wil kriebelen maar dat lijkt me niet zón goede optie als je om hem geeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is kriebelen alleen maar lekker als iemand anders het doet! Geen enkel apparaat kan eraan tippen, zo ook met massage bijv. een apparaat is nooit zo lekker dan als een MENS!
En bij jezelf is het ook anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van die zachte kwastjes