Waar kun je iets voor je schoenen kopen waarbij je in de sneeuw niet uitglijdt?

Hoe heten die dingen en waar kun je ze kopen, ze zorgen ervoor dat je niet uitglijdt door de sneeuw, ze hebben volgens mij nopjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verwacht je sneeuw dan?tis hartje zomer...haha

Het beste antwoord

Bij de ANWB shop hebben ze van die rubberen overtrekkers, die je over de schoen kan heentrekken. Aan de onderkant zitten metalen punten, die uitglijden voorkomen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wordt trouwens heel makkelijk een anti-slipzool genoemd.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sneeuwkettingen voor je schoenen,hoe verzin je t.

Andere antwoorden (6)

sokken over je schoenen aandoen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn antwoord:) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klassieker! Maar die bedoelt LuMiNeX niet ;p
Je kan ook op de ouderwetse manier doen en er tennisrackets onder binden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er niet te veel ligt of een laagje ijs kun je bij de schoenmaker ijzers kopen die je onder schoenen bindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb beslist je deze nodig.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou kijk, van de winter van twee jaar geleden dan dat bij de hema dat ze hadden de rubbere ding met de kapotte spijkers met elastiek voor vast te maken aan de schoen en dan daarmee kon je dan lopen op de ijs en de sneeuw enzo, maar ook gewoon op de weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de supermarkt :-) schuursponsjes en elastiekjes