De drie belangrijkste nieuws items van 2009 ?

Wat zijn de drie belangrijkste nieuws items van 2009 geweest? -Tot nu toe. Wat er allemaal nog staat te gebeuren weet niemand.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Op wereldvlak :1. De eerste 100 dagen van Obama die een nieuwe richting aanduiden voor de wereldorde. 2. De naschokken van de financiële crisis die nu tot een algemene recessie leiden. 3. De pandemie 4. Het aan scherven geslagen geluk van een land in onbevangen feeststemming door een vereenzaamd individu dat zich wil wreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naschokken? We zitten er midden in.

Andere antwoorden (4)

De belangrijkste is dat van 30 april jl...

Verder heb ik op basis van geruchten gehoopt dat er bepaalde voordelen voor ZZP'ers komen. Dit is echter nog steeds niet zo en het is even afwachten of dat die dit jaar nog wel komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is: de drie belangrijkste nieuwsitems 2009 voor Nederlanders of wereldwijd?

In het eerste geval neem ik aan dat de gebeurtenissen op Koninginnedag uiteraard boven aan staat.
Het neergestorte vliegtuig bij Schiphol zal ook een plekje hebben.
En als laatste.... tja... kredietcrisis, varkenspest, ijslandse bank... er zijn vele punten die zich daar verdringen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Drama Koninginnedag - Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
2. Inauguratie Obama - Wisseling theoretische machthebbers.
3. Vliegtuigramp Schiphol - Ditmaal geen ver-van-je-bedshow.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen:

- De aanslag op koninginnedag
- Crash van het vliegtuig bij Schiphol
- Varkensgriep