Is het geen optie om te zorgen dat we kunnen zien wie er online zijn zoals bij bv een forum?

Eigenlijk vraag ik dit omdat ik vaak op tijden hier zit als het erg rustig is. Als er dan helemaal niemand meer is, kan ik natuurlijk beter wat anders gaan doen, maar dat kan ik nu niet zien. Werkt natuurlijk extra verslavend zo...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
juistem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aha, jij bent er ook nog... ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
altijd rond deze tijd...de jongeren GVers liggen dan op bed he? o nee, het is zaterdag avond ...ze zijn buiten de deur..naar een plaats aan het reizen die ''DE KLOTE'' heet....

Het beste antwoord

Ik vind het wel een goed idee.

Ik denk juist dat het positief kan zijn als je zoals ondergetekende (zwaar verslaafde) GV'er de mogelijkheid hebt om te kijken wie er online is. Als je bijvoorbeeld de indruk hebt dat gebruiker x het nodige afweet van een bepaald onderwerp en gebruiker x is ook online dan kan dat toegevoegde waarde hebben. Dan is namelijk de kans groter dat je een antwoord op je vraag krijgt.

Het staat anderen natuurlijk altijd vrij om alsnog antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoeveel mensen er dan online zijn, is toch voldoende? Anders bestaat de kans dat gebruikers hun favoriete medegebruikers gerichte vragen gaan stellen. Dat lijkt mij niet de bedoeling.
Antoni
15 jaar geleden
ja dat zou inderdaad geen slecht idee zijn.
eventueel een mirc chat tussen de leden die online zijn
(zie barafranca) zou ook wel nice zijn .
bonne question!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt mij zeker een goed idee. Bij heel veel fora zie je dat het ook goed werkt, als je ziet wie er allemaal online zijn.

Je kunt bijvoorbeeld ook iemand een prive bericht sturen om iets te vragen. Dat werkt het best als iemand online is.