wat is de frequentie van tv gelderland heb digitenne woon in lunteren

wil graag de frequentie weten van tv gelderland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Antwoorden (5)

Is gewoon te vinden via google (frequentie tv gelderland)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg je met Digitenne niet enkel de 23 standaard zenders ?
Nederland 1 TMF
Nederland 2 MTV
Nederland 3 Discovery Channel
RTL 4 Animal Planet
RTL 5 Eurosport 1
SBS6 BBC Prime
RTL7 National Geographic Channel / CNBC
Net 5 CNN
Jetix / Veronica Regio TV
RTL8 Private Spice
Één Eredivisie Live Voetbal 1 *
Canvas / Ketnet Eredivisie Live Voetbal 2 *
Nickelodeon / Comedy Central

TV Gelderland staat er niet bij !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Handleiding Digitenne (pdf)
In dit document lees je hoe je Digitenne gebruiksklaar maakt, hoe je zenders zoekt, hoe je radio luistert, en nog veel meer.
download (8.17 MB)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via systeem instellingen zoekt hij automatisch toch de zenders ?
als je kaartje een ander postcode heeft kan ik me voorstellen dat hij ze niet vindt wellicht is het opnieuw laten zoeken een oplossing ?

Maar er staat zeker bij dat je een regionele zender krijgt
ik weet niet of hij meer regionale zenders vindt in gelderland ???
maar normaal gesproken moet het kunnen gewoon via het automatisch zoeken.
13 jaar geleden
Dit zet de aanbieder er zelf van.Provincie Gelderland: TV Gelderland - (kanaal 42) - free to air