Ja, dat kan, kijk maar bij onderstaande antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weervlekken.

Weervlekken in ongekleurde kookechte katoenen en linnen stoffen verwijdert u met een verdunde oplossing van water (95%) met bleekwater of chloorbleekmiddel (10%). Dep de weervlekken met de oplossing en spoel de stof daarna goed uit in koud water. Eventueel nog een extra wasbeurt volgens de wasvoorschriften om de laatste restanten te verwijderen. Gekleurde katoenen, linnen, wollen, zijden en synthetische stoffen dept u royaal met een oplossing van water met zout (5%) en spoelt u vervolgens na in een handwarm sopje. Weervlekken op muren verwijdert u met een verdunde oplossing van water (95%) met bleekwater of chloorbleekmiddel (10%). Dep de weervlekken met de oplossing en spoel de daarna goed na met koud water.
13 jaar geleden
De vlekken op zich kun je wel weg krijgen, maar als het er al wat langer in zit, zijn na het wassen de vlekken vooral weg omdat er gaten in de stof zijn gevallen.