Cadeautip? (zie uitleg)

Ik word bijna 18, mijn vriend wil me iets blijvend geven. (dus geen uiteten,hotel enz.) maar iets wat blijft en niet op gaat.

Iemand ideeen? Ik ga met hem mee, maar ik weet niets...

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (14)

Wat dacht je van een leuke ketting of een mooie ring? Een sieraad gaat soms de rest van je leven mee.
13 jaar geleden
misschien je eerste rijles!!als je je rijbewijs een keer haalt is dat wel blijvend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een foto op canvas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij niets weet, dan is het toch eigenlijk wel zonde
om hem geld te laten uitgeven voor iets waar jij niet
eens zo naar verlangde.

De wereld - de winkels - staan vol met nutteloze, aardige dingen die mensen wel willen hebben.
Denk eens na over een hobby, heb je die?

Er zijn prachtige puzzels te koop.
Lingerie
Sieraad, wel iets wat je altijd kan dragen.
Horloge.
Mooie set glazen ( met een fles om samen op te drinken).
Telefoon, camera, i-pod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets echt blijvends? Dan zijn er niet zo heel veel opties.
Een sierraad, een mooie foto of anders een tattoo. Daarvan weet je zeker dat het nooit meer verdwijnt.
Ik vraag me af of je zoiets blijvends als een tattoo moet willen. Maar dat is persoonlijk, uiteraard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is toch de herinnering net zo goed blijvend als iets materieels. Wat dacht je van een goedkoop vluchtje naar Parijs, lekker rondwandelen, eten, genieten van de avond en de dag erna weer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou misschien iets van een sieraad vragen, mooi om van je vriend te krijgen én blijvend, en vooral speciaal omdat het ook voor je 18e verjaardag is
je hebt ook allerlei mooie beeldjes die je kunt vragen en die natuurlijk ook symboliseren voor jullie liefde, of een mooie foto op canvas inderdaad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets?
Verkrijgbaar in staal, koper, zilver, goud, platina. . Al dan niet belegd/versiert met bijpassende glimmers..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Tegeltje met een eigen tekst erop.
ik heb een voorbeeld tekst gemaakt maar je kan zelf weten wat erop kan.
13 jaar geleden
Een verlovingsring
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een piepklein zelfgemaakt schilderijtje, maakt niet uit of ie wel of niet kan schilderen of creatief is, maar het gaat om de aandacht die hij eraan besteedt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een persoonlijk dagboek, waarin hij een mooie spreuk schrijft met datum waarop hij het schrijft.
13 jaar geleden
Gewoon een kleinigheidje , hoeft niet veel geld te kosten . Er zijn al legio mooie voorbeelden gegeven , maar het gaat zich om het gebaar . Een tattoo zou ik niet aan beginnen , want stel dat (wat niet te hopen is) het een keer misloopt , dan is dat extra pijnlijk en vervelend . Iets blijvends kan alleen maar trouw aan elkaar zijn en blijven ! Alvast proficiat gewenst , veel geluk (samen) en gezondheid gewenst . Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mogelijk krijg je een massage-cursus
zou heerlijk zijn

Toegevoegd na 42 seconden:
en blijvend plezier.
gefeliciteerd!