Onthuldiging Amsterdam

Zou het Nederlands elftal wel zin hebben om naar Amsterdam te gaan feesten vandaag na de nederlaag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
itsme
13 jaar geleden
Wat is een onthuldiging?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een huldiging voor een niet gedane prestatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er moet staan huldiging niet onthuldiging

Antwoorden (7)

ik denk het wel. het is toch een prestatie om 2e van de wereld te worden, mogen ze best blij en trots op zijn. olympische spelers worden ook gehuldigd bij een zilveren of bronzen medaille.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze al de blije gezichten van de supporters zien zullen ze wel beseffen dat er in Nederland veel support is geweest dus denk ik dat ze dat echt wel waarderen..

p.s. onthuldiging is volgens mij een mix van onthaal en huldiging maargoed ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vat het door jou bedachte woord 'onthuldiging' op als een verfrissend bad: er is weliswaar een onthaal, maar een huldiging op deze wijze is niet gepast.....vandaar het nieuwe woord onthuldiging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zouden eigenlijk niet gehuldigd moeten worden. Niet omdat ze verloren hebben. Want in de finale verliezen is helemaal niet erg. Het is een mooie prestatie dat ze de finale bereikt hebben.
Maar de manier waarop ze gespeeld hebben. Schandalig! Daarom zouden ze niet gehuldigd moeten worden. Het leek wel een karate of een kickbox team. Ik voel plaatsvervangende schaamte en ik vind dus absoluut niet dat ze gehuldigd moeten worden. Dit muisje zal nog een hele lange staart krijgen. :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de KNVB hebben ze zelf aangegeven het leuk te vinden om door de grachten te varen.
Tuurlijk zijn zij blij, dat ze zo ver zijn gekomen en vinden ze het erg, dat ze niet nummer 1 zijn geworden.
Maar blijf realistisch TWEEDE van de wereld, dat is ontzettend goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor lijkt me wel. Op het begin waren ze verschrikkelijk teleurgesteld en vonden het ook echt niet leuk om die medaille op te halen (zie de zure gezichten). Maar inmiddels is het ergste leed gezakt en kunnen ze blij zijn met de behaalde prestatie. Het is heel knap 2e te worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwege de grootste WK-zege sinds 1978? Natuurlijk, waarom zou je niet feestvieren als je het als nationaal team verder hebt geschopt op het WK dan in de afgelopen 32 jaar?