Bedrijfszorg, Gezond Werken

Geachte,

Ik ben voor mijn studie bezig met een concurrentieanalyse van de zorgverzekeraars die bedrijfszorg aanbieden.
Er is hier echter vrij weinig over te vinden. Op de site's staan wel brochure's maar dat is meer algemene informatie. Ik ben namelijk opzoek naar prijs vergelijking op dit gebeid, strategie keuzes en de bijbehorende doelen. In de jaarverslagen van verschillende verzekeraars staat al aardig veel in maar ook hier gaan ze er niet 'echt' op in.

Hoop dat iemand mij hier verder kan helpen!

Bedankt

Met vriendelijke groet,

Marvin van Huis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Stuur dit mailtje door naar de PR afdeling van de zorgverzekeraars.

Wat betreft strategische keuzes zullen ze waarschijnlijk weinig toelichting geven; ze willen zelf ook een plakje kaas op de boterham.

Succes!