In het rek boven je, onder de banken in bagage ruimtes of in het halletje, waar je zelf bij kan zitten op een klapstoelte.

In de TGV zijn er speciale bagageruimtes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je schoot, onder de stoel tussen je benen.
Op het tafeltje als het niet teveel bagage is.
Op de stoel naast je.
Of op de rekken boven de stoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In moderne dubbeldekkers is er vaak bagageruimte tussen 2 ruggelings geplaatste banken in het midden van de coupé of helemaal aan het begin van de coupé achter de eerste bank. In de benedenverdieping is altijd meer bagageruimte dan in de bovenverdieping.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de ns moet je als je een grote koffer bij je hebt wat niet in het bagagerek past moet je in het halletje gaan zitten met je koffer .