Kwaliteit oorbellen

Ik heb onlangs via het internet oorbellen besteld voor mijn vriendin als verassing. Nu viel mij bij deze oorbellen op dat de voorkant zo is als op de website was aangeven, maar de achterkant was/is naar mijn mening slecht afgewerkt. Nu heb ik nooit echt oorbellen goed bekeken en aan gezien de achter kant nooit goed zichtbaar is, is dit misschien normaal voor een oorbel.

Ik wil deze oorbellen wel geven, maar alleen als ze ook kwalitatief uitzien, anders houdt ik ze liever achter ;) Ik heb een drietal foto's ervan gemaakt, als jullie mij kunnen vertellen of dit normaal is :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat lijken mij normale goedkope oorbellen. Heb je er veel voor betaald?
Vaak krijg je dit voor een lage prijs tot de 6 of 10 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Duurdere sieraden zijn aan de achterkant ook mooier afgewerkt, maar meestal zit je dan in een (flink) hogere prijsklasse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet een antwoord op je vraag maar goed om te weten:

Volgens de wet koop op afstand mag je ze binnen 7 werkdagen kosteloos retourneren met het volledige aankoop bedrag terug te krijgen.Dit mogen ze niet weigeren.

Ik zal dan ook in dit geval even contact opnemen met de webwinkel om het e.e.a. te regelen en te melden dat je je beroept op je herroepingsrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de prijs naar jou mening meevalt mag je ze best cadeau geven hoor
ik vind ze wel mooi
ik heb tegenwoordig wat met oorbellen en kettinkjes
ik zie geen oneffenheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie er niks raars aan.
Het is mijn smaak niet, maar ze zien er goed uit zo op de foto.