Hoe verwijder je rooklucht uit de binnenkant van een lerentas?

12 maanden geleden
in: Overig
Pieterke
12 maanden geleden
Deze tekst vond ik op internet: Zuiveringszout, dat in feite natriumbicarbonaat is, is goed voor het neutraliseren van geuren. Het is een natuurlijke geurverwijderaar en het werkt erg goed om geuren uit leren banken te verwijderen. Strooi gewoon het zout over het leer en laat het een nacht staan. Ik zou zeggen Strooi het zuiveringszout in de tas en probeer het eens. Zuiveringszout wordt ook wel baking soda genoemd en je koopt het bij o.a. Kruidvat en Albert Heijn.

Geef als eerste antwoord