Weet iemand wat de waarde van deze ring is?

Deze ring heb ik al een tijd en ik zou graag willen weten wat de waarde is en wat voor ring het is.

Picture for question
12 maanden geleden
in: Overig
1.6K
crispy
12 maanden geleden
Zo te zien verzilverd. En flink beschadigd. Als je er 2 euro voor krijgt mag je blij zijn.
SingingCoyote13
12 maanden geleden
niet veel, misschien max 10-20 euro maar dan nog lijkt me veel. ik zou hem oppoetsen en zelf houden eerder want hij lijkt me niet veel waard maar ziet wel mooi uit. er liggen legio van dit soort bij juweliers voor 10-20 euro
ninn
12 maanden geleden
Ik zou als ik u was met de ring naar de juwelier gaan en het daar vragen.

Geef als eerste antwoord