Duurt het langer voor dat je ongesteld word na je ontmaagding of is dat niet normaal?

Ik heb dus beschermt sex gehad met mijn vriend,
Dat was 3 dagen voor dat ik ongesteld zou worden ik had bij het omdoen een beetje voor vocht aan mijn handen is er dan een kans dat ik zwanger ben want hoor ook vaak dat t na je ontmaagding soms wel later ongesteld kan worden!

een jaar geleden
in: Overig
1K
Ritsuka
een jaar geleden
Kan ook door de spanning komen dat het later is.
Als je twijfelt kun je een zwangerschapstest halen, wij kunnen alleen maar gokken.

Geef als eerste antwoord