Kan de mood ring nog goed komen?

Ik heb een moodring vandaag gehad (Ben echt heeel erg blij om) maar toen las ik dat ze geen aanraking moeten hebben aan water... voordat ik dat las had ik mijn handen gewassen (zonder zeep gewoon).. en daarna heb ik het gedroogd..
maar ik weet dus nu niet meer of het goed komt :'(

Ik ben nu echt down..... ;(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een ring, die door kleurverandering je stemming aangeeft. Ring veranderd van kleur, afhankelijk lichaams- en buitentemperatuur. De kleur van de ring geeft jouw stemming weer.
Vanaf 2,50 te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus - als jij in de winter flink aan het dollen bent in de sneeuw, is jouw stemming (volgens die gekke ring dan) hetzelfde als wanneer je met flinke koppijn in bed ligt. In beide gevallen is je temperatuur namelijk even hoog. Wat een onzin! Het is gewoon een soort heel onnauwkeurige thermometer. Je zegt dan dat puur jouw temperatuur aangeeft welke stemming je hebt. Ik vind dat een schandalige versimpeling van de mens. Alsof je een uiterst simplistisch robotje bent.

Het beste antwoord

Ring veranderd van kleur, afhankelijk lichaams- en buitentemperatuur. De kleur van de ring geeft jouw stemming weer.
Maar als er water op komt, dan beinvloedt het water de temperatuur. Dus dan zou het niet meer kloppen.
Daarom is dat.
Als ie droog is komt het weer goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh okeej :DD bedankt ^^

Andere antwoorden (2)

Dat komt helemaal weer goed. Leg hem te drogen en dan gaat ie vanzelf weer zijn kleurtjes vertonen...
13 jaar geleden
Het beste dat je kunt doen is afwachten. Als er niets mee gebeurt,heb je geluk gehad en ben je gewaarschuwd om hem in het vervolg steeds af te doen,als je met water in aanraking komt!