Is het boren van een klein gat in een kogel mogelijk?

Geen idee wat voor kogel het is, ik schudde hem en er zit nog "poeder" in.

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
2.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Dat is een losse flodder.
Boren zou ik niet doen.. :x

Het beste antwoord

Dit is geen kogel maar een losse flodder (oefen munitie). Te herkennen aan de dichtgeknepen bovenkant. Het gaat hier waarschijnlijk om 5.56mm nato oefenmunitie. Pas ermee op want het kruitslijm dat hieruit komt bij ontsteking (door bijvoorbeeld boren, of door op het slaghoedje te slaan), kan nogsteeds een dusdanige kracht hebben dat het dodelijk is van dichtbij.
een jaar geleden