Bij wie kunnen klanten van de voedselbank een aanklacht dienen tegen grensoverschrijdend gedrag?

Klanten worden verbaal vernedert bij het ophalen van hun pakket. Wordt tegen gescholden. Een klant is in het bijzijn van andere klanten met een wijzende finger in het gezicht verrot uitgescholden.

een jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (1)

U kunt dan een formele klacht indienen bij het bestuur van de Voedselbank, maar afhankelijk van de aard en ernst van uw klacht kunt u ook eerst contact opnemen met uw vaste contactpersoon of de leidinggevende coördinator bij de Voedselbank om in goed overleg tot een oplossing te komen.

Wilt u echter toch een formele klacht indienen dan moet u uw klacht schriftelijk indienen bij het bestuur van de Voedselbank. Dat kan per brief:

Persoonlijk en vertrouwelijk
Secretariaat Stichting Voedselbank Hellevoetsluis
T.a.v. Het bestuur, Brasem 32, 3225 AJ Hellevoetsluis

of per e-mail: secretariaat@hellevoetsluis.voedselbankennederland.nl

In uw brief of e-mail geeft u zo duidelijk mogelijk aan waarover uw klacht gaat.
Denk bijvoorbeeld aan:

de datum en plaats van de gebeurtenis;
de (voor)naam van de persoon of personen die bij de gebeurtenis was of waren betrokken of een beschrijving van de situatie; of
de naam van het product waarover u klaagt en de datum van de ontvangst van dat product; en
de reden van uw klacht: waarom vindt u het belangrijk dat het bestuur van de Voedselbank op de hoogte is van deze gebeurtenis en hiernaar onderzoek zal gaan doen?
Uw klacht moet uw voor- en achternaam bevatten en de wijze waarop het bestuur van de Voedselbank u kan bereiken (telefoonnummer, postadres en/of mailadres). Ontbreekt deze informatie dan kan het moeilijk zijn om de klacht te onderzoeken.
fremar
een jaar geleden
Inekez1
een jaar geleden
Ik neem aan dat vraagsteller de brief moet richten aan de plaatselijke voedselbank. Of dat toevallig Hellevoetsluis is, kan ik uit de vraag niet opmaken.