Hoe zit het precies met knuffels ruilen voor een grote knuffel bij grijpautomaten op kermis?

Je ziet dus vaak op de kermis bij de grijpautomaten van die grote knuffels aan de binnenkant hangen met zo'n stickertje erop (bijv 4 of 5). Nou snap ik wel dat dit betekent dat je die kunt krijgen als je er het genoemde aantal knuffels voor inlevert, maar wat ik dus niet begrijp is welke soort knuffels het moeten zijn. Je hebt bijv kleinere en iets grotere knuffels in de grijpautomaten, tellen die dan allebei als 1? Dus zou je dan bijv als er het getal 4 opstaat 4 kleine knuffels in kunnen leveren maar ook 4 iets grotere knuffels, of 4 dezelfde bijvoorbeeld? Hoe zit dit precies? Ik hoop dat mijn uitleg van wat ik bedoel duidelijk genoeg is om antwoord op te kunnen geven.

een jaar geleden
in: Overig
1.3K
Ritsuka
een jaar geleden
Dat kun je vragen aan de eigenaar van de kraam, die kan het uitleggen

Antwoorden (1)

Bij deze ruilhandel gaat het niet om de grootte van de gewonnen knuffels, maar om het aantal gewonnen "prijzen". Dat kunnen kleine knuffels zijn én grotere, maar ook horloges tellen dan voor één.
jc54
een jaar geleden