rare beestjes

die vage kleine snelle beestjes die meestal in kiertjes of gaatjes gaan zitten vooral in de wc op de grond..hele snelle grijze kleine beestjes wat is dat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Papiervisjes en Zilvervisjes lijken allebei héél veel op elkaar alleen er is een belangrijk verschil.

Papiervisjes zitten (hoe raad je het) tussen boeken en papieren. Als je daar last van hebt zijn er rigoreuze inpak- en schoonmaakacties nodig om je boeken te redden.

Omdat je zegt dat ze in de badkamer zitten zullen het echter waarschijnlijk Zilvervisjes zijn, die zitten op vochtige/natte plekken, zoals de badkamer of in de douchebak.

Ik heb dit zelf ooit opgezocht, en dit is een handige site om verder te lezen (ook al zijn er velen):
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bedoel je papiervisjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn zilvervisjes, zie de link naar wikipedia

Beter kan ik het niet uitleggen! gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk zilvervisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat mensen verwachten dat je je antwoord weghaalt als het voor de derde keer gegeven wordt en niks toevoegt aan de vorige 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@!Stippel, dat krijg je als meerdere antwoorden binnen een paar seconden worden gegeven.
Waarom komen er beestjes bij de wc? Nog nooit van gehoord of gezien.
Misschien kun je beter je wc deur goed dicht houden en het raampje ook zodat ze niet naar binnen kunnen?