Sinds wanneer drink je sambucca met citroen en zout??? Aparte mensen hier ;) of loop ik achter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (4)

Getver nee!
Volgens de traditie hoor je sambuca te drinken met 3 drijvende koffieboontjes in het glas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjah ik drink soms ook combinaties waarvan een ander zegt: hoe kom je daar bij?

En zo heb ik dat ook bij andere mensen en hun mixgewoontes. Heel normaal dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je niet in de war met tequila? Dat drink je namelijk wel degelijk met citroen/limoen en zout, zo 'hoort' dat. Sambucca hoor je zeker niet zo te drinken, dat hoort met een paar koffienbonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken sambuca als een drankje waar je koffieboontjes in laat drijven, waarna je de alcohol aansteekt een kort laat branden, om de smaak van gebrande koffieboontjes te krijgen.

Tequila ken ik wel met zout en citroen.

Maar als mensen cross over willen drinken, of voor mijn part sambuca willen drinken met een schijfje tomaat en een olijf, dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Ik juich dat zelfs toe, avontuurlijk gedrag, prima toch?