waarom kan dit niet?

waarom kan ik niet gewoon antwoorden op mijn eigen vraag
maar alleen als iemand antwoord heeft gegeven dan een reactie bij plaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je je eigen vraag zou kunnen beantwoorden, had je die vraag niet hoeven stellen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn idee Cryofiel! +1 @AaPje16: dan kan je dat in een reactie of met een plusje aangeven. Wanneer je de vraag zelf hebt gesteld kun je zelfs het beste antwoord nog belonen met 10 punten voor de beste antwoorder. Maar antwoorden op je eigen vraag is wel wat onzinnig, want dan had je inderdaad de vraag in eerste instantie al niet hoeven stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@AaPje16: Sorry, ik las het niet goed, ik dacht dat je het als vraag stelde. Zie nu net je antwoord hieronder ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. De site is primair bedoeld voor kennis vermeerdering. Je kan inmiddels het antwoord ook zelf gevonden hebben. Als een bevredigend antwoord uit is gebleven kan het toevoegen van je eigen antwoord dan bijdragen aan kennisvermeerdering. Een site als http://stackoverflow.com (vragen site voor programmeurs) hanteert dit principe ook. Toegegeven, de vragen zijn daar over het algemeen veel minder naar interpretatie te beantwoorden (en anders wordt het meestal een zogeheten "community wiki" vraag waar geen punten voor te verdienen zijn). Maar misschien is zoiets ook voor GV te bedenken?
Cryofiel
13 jaar geleden
@fireeyedboy, als je na het stellen van je vraag het antwoord hebt gevonden, kun je dat prima toevoegen aan de toelichtende tekst onder je vraag, door de vraag te bewerken. Eventueel kun je dat ook doen in een reactie onder je eigen vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, stom van me, dat is ook wel weer waar natuurlijk.
Omdat, als je antwoord wilt geven op je eigen vraag, je het antwoord dus al weet. Deze site gaat erom om je kennis te vergroten.
Als je wilt reageren op een antwoord dat iemand gaf, kun je dit doen via reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je eigen vraag beantwoorden gaat idd niet
je bedoelt misschien dat je aan je vraag iets wil toevoegen dat kan wel.
of je hebt je vraag gesteld en je ziet ineens t antwoord..
dan verwijder je de vraag naar een uur