Waarom doet Jack van Gelder eigenlijk niet het #commentaar bij de westrijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat doet hij wel.
Op de radio.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat Jack van Gelder zelf de voorkeur geeft aan het verzorgen van het commentaar voor de radio ipv voor de tv en het blijkbaar niet mogelijk is om het radiocommentaar ook voor de tv te gebruiken (wat mij betreft mag dat, vele malen leuker en enthousiaster dan die negatieve commentatoren die er op TV te horen zijn).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan geven ze wel commentaar over z'n oom die een schoenewinkel heeft en z'n tante van bloemen houdt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het juist wel leuk. Ik vind het dan ook ontzettend jammer dat er tegenwoordig een vertraging zit tussen de twee, zodat je al weet dat iemand niet scoort voordat je het op tv ziet.
Vroeger hadden we altijd van Gelder op de radio met de beelden van de tv. Heerlijke combinatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was waarschijnlijk bij de toernooien in Europa Cath ;), ik zet nu ook altijd Jack op, bij onze doelpunten is dat vervelend. Maar het is ook wel fijn om te weten dat die vrije schop van de tegenstander er niet in gaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, het is al enkele jaren vertraagd.