Ik ben helemaal geen voetbalgek maar moet toch steeds kijken. Hoezo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Als je bedoelt dat je van jezelf "moet"kijken, dan herken ik dit wel. Ik ben ook geen echte voetbalgek, maar nu ik eenmaal een aantal wedstrijden heb gezien word ik erin gezogen als het ware.

Ik denk dat dit komt door het wedstrijdelement en het feit dat we stiekem toch allemaal iets nationalistisch in ons hebben.

Als je het eenmaal volgt (en er dus een leuk mondje over mee kunt praten) wordt het ook steeds leuker lijkt het wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt er natuurlijk over mee kunnen praten. Of je wilt geen buitenbeentje zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar daar gaat weer niemand voor uitkomen:S
Je moet van jezelf kijken? Dan vind je het stiekem toch wel leuk blijkbaar. Het is tenslotte niet voor niets, dat er wordt gesproken over 16 miljoen bondscoaches.
Als je er eenmaal een beetje inzit kan ik me wel voorstellen, dat het ook bij jou gaat leven. We zijn allemaal wel enigszins chauvinistisch.
Waarschijnlijk heeft het met het wedstrijdelement te maken. We willen allemaal winnen en meevieren met Oranje als ze idd gewonnen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woon je bij voetbalfanaten?of liefhebbers,dan kun je het niet altijd ontlopen.
Ikzelf ga als er een heel belangrijke wedstrijd is naar buiten.Rondfietsen,of werken in de volkstuin.Geen verkeer op de weg,je hoort de vogels weer fluiten,een aparte ervaring.Koffie drinkenmet een paar andere tuinders die zoals ik niks maar dan ook niks om voetbal geven.Al wordt Oranje wereldkampioen,ik heb geen enkele behoefte om het te zien.Heb er ook geen haat tegen maar het doet me niets