Als ik met mijn vulpen schrijf komt er allemaal inkt op mijn handen. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
jc54
3 jaar geleden
Je vulpen goed vasthouden........
SingingCoyote13
3 jaar geleden
gebeurd dit op school ? lijkt me ongemakkelijk ik zou het gewoon de leraar uitleggen en vragen om een andere pen bij voorkeur dan maar een balpen als dat mag.
Amadea
3 jaar geleden
Een betere en/of ergonomische pen kopen: óf de vulling lekt óf je houdt 'm verkeerd vast.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb ik ook altijd gehad, denk dat je linkshandig bent en dan met je linker hand naar rechts schrijft en daardoor dus met je hand over je net geschreven tekst schrijft.
Balpen aanschaffen helpt, stabilo heeft mooie alternatieven.

Antwoorden (1)

Als je toevallig een vloeibare witte lijm bij de hand hebt, kun je een dunne laag lijm aanbrengen op de delen van je handen waar de inkt vlekt. De lijm zal (als deze droog is) een barrière vormen.