Is de media markt open vandaag in Zoetermeer of Den Haag?

Omdat ik internet op me mobiel duurt het zoeken mega lang, wellicht dat iemand me ff wil helpen hiermee

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

In Den Haag elke zondag van 12:00 - 18:00 uur
In Zoetermeer alleen koopzondag op de 1e zondag van de maand.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De mediamarkt in Zoetermeer is vandaag niet open.
Deze mediamarkt is alleen op de eerste zondag van de maand van 12.00 uur tot 18.00 uur (born 1)

De mediamarkt in Den haag is wel vandaag open.
Die is elke zondag geopend van 12.00 uur tot 18.00 uur (bron 2)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mediamarkt den haag aan de grote markt is vandaag open tot 18.00 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die in Zoetermeer is alleen de eerste zondag van de maand open van 12.00 tot 18.00. Die in Den Haag iedere zondag tussen dezelfde tijden.