Kruidvat, Etos, DA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hema waterproof, dierproefvrij voor 2.95!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mascara van de etos is ooit bij kassa als beste uit een test gekoemn en ik ben er idd erg tevreden over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de drogisterij, laat je daar adviseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn mascara is dit keer van de oriflame. En die bevalt me super. Alleen wat die gekost heeft dat weet ik niet meer.
Oriflame heeft volgens mij wel een site. Meestal worden er thuis van die party s gegeven en dan bestel je een product wat je een paar dagen later binnen hebt.
( voor t geval je het belangrijk vind om te weten: al hun producten zijn niet getest op dieren)