Zie foto, wat is het verschil tussen een standaard 20 ah accu en een NL 20 ah accu?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (1)

https://www.ecruiser.nl/online-store/Ecruiser-X1-Blauw-p122097515

Wat is nou precies het verschil tussen de standaard en de Batterylabs NL accu?
De Batterylabs accu's worden in Nederland geproduceerd. U heeft op de NL Batterylabs 2 jaar fabrieksgarantie. Tevens leveren de NL accu's +10% meer actieradius, betere prestaties en is de duurzaamheid hoger dan die van de standaard accu. Op de standaard accu heeft u 1 jaar fabrieksgarantie.
===
Volgens mij heb je er ook een andere lader voor nodig.
Toegevoegd op 08 augustus 2020 11:43: tekst