Wie heeft recht op de gratis Stadspas?

Rechthebbend zijn inwoners van Amsterdam die:

* 65 jaar of ouder zijn
* een Wajong–uitkering ontvangen
* een uitkering van de Dienst Werk en Inkomen ontvangen volgens de Wet Werk en Bijstand (WWB)
* een uitkering van UWV (bijvoorbeeld WIA of WW) ontvangen, maar alleen als zij daarbijeen toeslag ontvangen volgens de Toeslagenwet
* kwijtschelding ontvangen van de Gecombineerde aanslag van de Dienst Belastingen Amsterdam
* deelnemen aan een taal- en inburgeringstraject dat betaald wordt door de gemeente Amsterdam

Bij de laatste vier groepen krijgen ook de partner en inwonende kinderen van 3-18 jaar een Stadspas.

Als u aan een van de criteria voldoet, kijk dan hieronder hoe u zelf de Stadspas kunt aanvragen. Online aanvragen is helaas niet mogelijk.
Hoe vraag ik de Stadspas aan als ik 65 ben? Klik hier(www.stadspas.nl/­over_stadspas/­stadspas_criteria/­ik_ben_65-plus)

Hoe vraag ik de Stadspas aan als cliënt van DWI? Klik hier(www.stadspas.nl/­over_stadspas/­stadspas_criteria/­ik_heb_een_uitkering)

Hoe vraag ik de Stadspas aan als ik kwijtschelding ontvang? Klik hier(http://www.stadspas.nl/over_stadspas/stadspas_criteria/ik_heb)

Hoe vraag ik de Stadspas aan als cliënt van UWV? Klik hier(www.stadspas.nl/­over_stadspas/­stadspas_criteria/­ik_heb_een_uitkering_0)

Hoe vraag ik de Stadspas aan als ik een inburgeringstraject volg? Klik hier(www.stadspas.nl/­over_stadspas/­stadspas_criteria/­ik_volg_een)

Hoe vraag ik de Stadspas aan als ik een Wajong uitkering ontvang? Klik hier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je er niet bij hebt geschreven om welke stad het gaat, lijkt het mij wijs om gewoon even langs de centrale balie van het stadhuis/ stadsdeelkantoor te gaan van de stad waar je woont. Daar kunnen ze je het haarfijn uitleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google "stadspas"en de naam van je gemeente.