Welk materiaal is dit (afbeelding)?

Ik ben opzoek naar dit materiaal, weet iemand wat het is, hoe het heet of waar je het kan kopen. Het is een soort doorzichtige / spiegelde golfplaat met allerlei verschillende kleuren.

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Amadea
4 jaar geleden
Uit de afbeelding wordt nog niet heel duidelijk wat het nou precies is. Waar gebruik je het voor?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het gaat gebruikt worden als afdakje van een tijdelijke stand, ik weet niet precies waar het normaal gesproken voor gebruikt wordt. Het is vooral als decoratie materiaal bedoeld.

Antwoorden (1)

Het zijn gewoon heldere golfplaten. En een set gekleurde lampjes. Door de golfjes krijg je een apart lichtpatroon. Dit werkt vooral mooi met nieuwe platen. Na verloop van tijd worden de platen wat doffer en is het effect anders.
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
+ Dat lijkt mij ook het meest logische antwoord.