Hoe kan het dat je met sommige mensen zoveel harmonie kan voelen en met anderen niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Dat komt doordat je je op dezelfde 'frequentie' bevindt.

Je 'verstaat' elkaar als het ware.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het niet weten. Dat is denk ik ook de magie erachter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze stralen liefde uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je onbewust jezelf en de desbetreffend persoon in het gelijke stelt en daardoor meer openstaat voor de energie van de ander ook reageer je vanuit je openlijkheid positiever op activiteiten. zodat er een goed gevoel onstaat en er over harmonie gesproken kan worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschillende mensen hebben verschillende voorkeuren en allergieën. Wanneer een persoon jouw allergieën activeert, voel je niet weinig harmonie met die persoon. Wanneer die persoon inspeelt op jouw voorkeuren voel je juist wel veel harmonie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dag ramina,

Net zoals Eddijst zegt, sommige mensen stralen veel meer liefde en goedheid uit, en ze zullen ook meer op je golflengte zitten. Maar wat is er mooier dan LIEFDE en WARMTE.