ik zou graag een keer op een filmset willen kijken. hoe zou ik dat voor elkaar kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
1.4K
BonBonvanJohn
4 jaar geleden
je zou je kunnen aanmelden als figurant bij een castingbureau
dudemeister
4 jaar geleden
Ik wil niet pochen maar heb ooit als figurant meegedaan aan opnames van de Storm met Sylvia Hoeks & Art Batsma. Opnames waren bij mij in de buurt. Uiteindelijk in de film beland in beeld onder een deken haha. Maar dit was via een castingbureau waar mijn dochter stond ingeschreven. Er waren meer figuranten nodig en uiteindelijk 2 dagen met 4 personen meegedaan. Ik zou er eens induiken, die bureaus. Om op een set te geraken de snelste manier. Ps Paard van Sinterklaas ook meegedaan!
Antoni
4 jaar geleden
Barry Atsma is de naam van de bekende acteur in De Storm.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dudemeister weet je toevallig nog welk castingbureau dat was

Antwoorden (1)

Probeer eens bij jouw of een grotere gemeente te informeren of er mogelijk produkties op til staan. Denk aan bv een grote stad waar verschillende afdelingen wel eens een opname maken of
informeer eens bij een groot bedrijf waar een marketing film gemaakt wordt om de stad te promoten of een reclamefilm voor produkten -tv-reclame-. .
Er zijn nog meer mogelijkheden zoals je aanmelden als figurant bij meerdere castingbureau's of
bij een cateringservice gaan werken - eventueel als vakantiekracht - deze worden bij filmprodukties altijd ingeschakeld.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, doe je best @LangeKeesie, veel plezier!