dierenbescherming

k heb een goeie vriendin en zei heeft het sinds kort uit met de vriend
vlak voordat het uitging heeft hun hondje puppy's gekregen
8 stuks in totaal...
in het begin was ze de mamahond heel lief voor de puppy's maar na 4 dagen heeft ze er 6 dood gemaakt
dus de hond is weg gehaald en nu moet hij zelf die puppy's elke 3 uur de fles geven

maar hij heeft haar gister gebeld en ze kregen ruzie en hij zegt steeds tegen haar dat hij de hond ( ze hadden er 3 ) en de puppys op straat schopt enzo
en ze worden niet ontwormpt..

en hij heeft ook geen geld voor ze te laten inenten

ik vind het zielig want als hun ruzie hebben kunnen de hondjes en puppy's niks aan doen
en omdat hij vaker gedreigd heeft de hondjes wat aan te doen

kan k dan niet beter de dierenbescherming bellen
of zou dat stom wezen
want ik wil niet dat die hondjes en puppys de dupe worden
die hebben namelijk de ook niet voor gekozen om bij zulke mensen te komen..

wat zouden jullie doen
en kan dat anoniem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Je kan gewoon de dierenbescherming bellen, je verhaal doen en het adres geven van de desbetreffende persoon. Ik zou het in iedergeval doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja gewoon de dierenbescherming bellen.
Als je het niet doet blijf je er mee zitten en zo kun je er een instantie bijhalen die dit soort dingen vast wel vaker meemaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me wel voorstellen dat je liever anoniem blijft maar kan je dan niet beter je vriendin aan die jongen vragen dat ze de hond en de pups halen komt? Het kan best zijn dat hij inderdaad zo is dat hij die dieren gebruikt om zijn ruzie met die vriendin. Mogelijk zal hij dat dan niet kwijt willen als dan de dierenambulance op toneel verschijnt en voelt ie zich nog verraden ook maar wel uit boosheid je vriendin met de zorg ervoor ""opzadelt"! Dan kunnen jullie ze zelf naar de dierenbescherming brengen. Mogelijk dat mama hond de pups dood uit stress om die ruzie!
Heel goed van je dat je voor die dieren opkomt!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon situatie uitleggen tegen de dierenbescherming.