wat is een dirtbike kan je dat vergelijk met een crossmotor?

ik wil name lijk een crossmotor waar ik wel hard mee kan rijden op los zand en wel een sprong mee kan doen ik dacht ik kan een crossmotor kopen maar toen ik dat in typten kwam er alleen maar dirtbike te staan dus mijn vraag is kan ik dat een dirtbike kopen van 250cc

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
2.5K
TurfGraver
5 jaar geleden
Dirtbike is Engels voor crossmotor.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
maar is het aangeraden om een dirtbike te kopen voor snelheid en springen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
want iedereen zegt dat het rommel is of is dat een pitbike
TurfGraver
5 jaar geleden
Welk dirtbike?
Zoveel dirtbike als crossmotor....
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
het merk is denk ik nitro is die goed
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
op moterpromo 250cc die wit met oranje veel wit
TurfGraver
5 jaar geleden
250cc is ruim voldoende (als beginner mogelijk al te veel) vermogen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dus je kan er mee springen en dus is het geen flut ding wat iedereen zegt
TurfGraver
5 jaar geleden
Leesvoer:
https://crossmotorwereld.nl/tips-voor-beginners/
;-)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
want hij is wel maar 20pk ik heb niet heel veel verstand van pk maar is 20 pk dan veel voor een crossmotor en kan ik er dan mee springen
TurfGraver
5 jaar geleden
Pk zegt niet zoveel (koppel des te meer bij crossen).
Het zijn geen brommers.
Geloof me, eertse keer vol gas geven op een 250cc als je het niet gewend bent en je broek is vol. :-x
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
hahahahahaha
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik heb een keer op 125cc en heel vaak 85cc maar ik wil een 250cc maar ik vond ze duur dus ik dacht ik koop een dirtbike maar iedereen zegt dat het troep is en geen goede vering heeft snel kapot gaat dus mijn vraag is of dat waar is
TurfGraver
5 jaar geleden
Waren dat crossmotoren (dirtbikes)?
Wat troep is is vaak goedkoop, vering e.d. is aan te passen en te vervangen.
Cc zegt ook niet zoveel, goed rijden is belangrijker. Iemand die goed kan rijden rijdt op een 125cc iemand die niet weet wat hij doet op een 450cc de snot voor de ogen.
Ga ze uitproberen!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ja ik denk dat hij dan wel te doen is want hij is 2,000 euro ongeveer dus
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
maar als je van 80cc naar een grote motor 85cc gaat dat is ook een groot verschil

Antwoorden (1)

met een dirtbike kan en mag je niet op straat rijden. maar kan je wel door de modder en door los zand raggen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Ze zijn er ook die straatlegaal zijn.