Hoe heet het nummer met in de tekst "Oh yeah, we're only jumping jumping"?

Het gaat ongeveer zo iets " Oh yeah,we're only jumping jumping!" Zouden jullie mij misschien kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (2)

Kris Kross- Jump ?
Als dit hem niet is kun je altijd de stukjes tekst die je wel weet intypen op google meestal krijg je dan het liedje dat je zoekt!
Shazam is ook een optie!
Destiny's child- Jumpin' Jumpin'
Zou het kunnen dat je een van deze twee in je gedachten hebt?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Volgens mij bedoel je het soca-nummer "Max it up" van Destra Garcia. Daar hoor ik de aangegeven tekst letterlijk in gezongen worden.
Maar in plaats van ˝Oh yeah˝ blijkt de tekst ˝Whole year˝ te zijn.
Toegevoegd op 15 augustus 2018 14:31: tekst
Amadea