Eerst kalender uit je broekzak halen, of anders bureau verplaatsen. Evt. winkel afbreken. Vraag duidelijker stellen mag ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je weten wat je met je kalender in je winkel moet doen? Of verkoop je kalenders en loopt het niet? Of zit je klem omdat je kalender te groot is voor de winkelruimte?
Ik denk dat we echt niet snappen wat je precies bedoelt, dus kom eens uitleg geven. Dan kunnen we je vast beter helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt er van als je steelt!