Waar mag ik vrij parkeren in Alkmaar?

Op de website staan alle locaties en wat het kost om waar te parkeren, maar nergens of het ook daadwerkelijk vrij parkeren is in de locaties die NIET staan aangegeven.

Hieronder een kaart waar de "speciale" locaties aangegeven staan (Almere Centrum = x aantal uur parkeren terwiijl het grijze gedeelte gewoon 24u per dag parkeren is).

Mag ik nou met mijn auto parkeren in de buitenwijken (aangegeven met "hier")??

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
5K

Antwoorden (1)

In en rond de binnenstad van Alkmaar geldt een parkeerregiem. Hierdoor is vrij parkeren op bepaalde tijden niet toegestaan.
Buiten het parkeerregiem is vrij parkeren wel toegestaan.
SimonV