Hoe krijg ik weer alle reclame in de brievenbus?

Sinds een tijdje krijgen wij geen reclame meer in de brievenbus, en dan gaat het vooral om de foldertjes die in de folie zitten (lidl, aldi, blokker etc).
Kan ik hiervoor ergens iets aangeven om te zorgen dat we ze weer ontvangen?
Postcode 6176EA

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kunt ze online krijgen!
jc54
5 jaar geleden
Waarschijnlijk is er (tijdelijk) geen folderbezorger beschikbaar. Misschien iets om dat zelf te gaan doen........

Antwoorden (1)

Er is niet een centrale instantie waar je dit kunt melden.
Op veel folders staat op de achterkant onderaan (in kleine letters) wat je moet doen als de bezorging het laat afweten.
Soms een landelijk telefoonnummer bellen (bijv. DA en Etos), soms de dichtstbijzijnde winkel op de hoogte stellen (bijv. Praxis), soms melden op een website (bijv. Gamma en Albert Heijn)..