Klopt het dat mijn replie niet zichtbaar is op een andere Twitter als ik naar iemand 'Reply'

Ik reply op iemands Twitter, en vervolgens staat er bij mij als Tweet:

Aarsvarken: @vriend Je hebt gelijk....

Bij mijn @vriend staat echter die reply weer niet? Hoe kan dat? of ziet hij hem wel, maar anderen niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ja, dat heb ik ook net ontdekt. Als je een reply stuurt via @, dan kan alleen diegene het lezen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan zien anderen die reply inderdaad niet. Dat kun je controleren door op die ander te klikken en zijn tweets te lezen.