wat moet ik doen als ik boos kijk naar mijn phone?

Ik heb een probleem. Ik kijk altijd heel boos/gefocust naar mijn beeld. Hoe kan ik dit afleren of niet meer doen?
het gaat eigenlijk gewoon automatisch

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Overig
1.3K
19belle87
6 jaar geleden
Mischien het licht van je beeldscherm veranderen

Antwoorden (1)

Meestal werkt iets afleren het beste door het te vervangen met iets nieuws aanleren: lachen in dit geval.

Je hebt een probleem zeg je, heb je er zelf last van?
Kijk je altijd boos wanneer je focust of alleen naar je phone?

Vraag eens om je heen of er meer momenten zijn dat jij zo geconcentreerd bezig bent dat je echt boos kijkt. Als het antwoord daarop ja is hoor je bij de mensen die wel vrolijk kunnen kijken, maar in gefocuste staat boos. Zo zijn er mensen die nooit vrolijk kijken, behalve als er een grap wordt verteld.

Je kunt voor je neus aan de muur een A4-tje ophangen met : VROLIJK !! of onderaan je phone zo'n gele post-it met LACHEN !! misschien helpt jou dat.

Meestal werkt iets afleren het beste door het te vervangen met iets nieuws aanleren: lachen :)

Probeer dat maar, @Levi, je ziet Vrolijk! of Lachen! en je gaat verplicht even lachen/vrolijk kijken.
Succes hoor!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel erg bedankt @jodokus52, goede tip Ik zal het proberen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Graag gedaan!