Waarom houden we van dieren,en zijn honden en katten meestal favoriet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Omdat we altijd tegen ze kunnen praten, onze problemen kwijt kunnen, vreugde met ze delen zonder dat ze daarop commentaar geven. Maar grootste + is dat ze geen vooroordelen hebben. Het maakt niks uit hoe je eruit ziet, groot, klein, dik, dun, in rolstoel. Er was ooit eens een (ik meen Engelse) reclame, kwam een man thuis, hond blij, man kleed zich om in vrouwenkleding, geen enkele reactie van de hond. Slogan was "Pets don't Care!" Geweldig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat er geen liever dier is als een hond,zo trouw

Zelfs bij een slechte baas blijft hij je trouw,en katten zijn lekker eigenaardig en solitair
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger, bij die mummy tijd. Beschouwde ze de kat als de koningin enzoo. En werd zelf ook als huisdier geaccepteerd toen. En met honden is dat denk ik ook hetzelfde maar dan met iets anders. En ze zijn gewoon niet zo gevaarlijk de meeste zijn tam genoeg in het huis te hebben. :D

En ik weet zeker dat ik hier vet veel minnetjes krijg. lol :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, dus +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh lol, ik dacht dat ik minnetjes zou gaan krijgen,, lmaoo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot nu toe gaat het goed, hihi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm... 2 minnetjes,, yea!!
Honden en katten geven je gezelligheid, je hebt het idee dat ze je verstaan en als je thuis komt wordt je verwelkomt en is het direkt gezellig.
Dit heb je niet bij een goudvis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het sociale lieve beesten zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze 'aaibaar' zijn.

Met een Boa constrictor is dat iets minder....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zijn echte
huisdieren

zo gewend aan leven met de mens