Wie weet wat voor voorwerp dit is?

Je kunt hem ongeveer 4cm indrukken en vergrendelen er zit een veer in

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Amadea
6 jaar geleden
Wat voor soort dingen zitten er in het tweede gat van bovenaf? Die staan er niet geheel en niet scherp op.

Antwoorden (2)

Doet me een beetje denken aan een hele oude versie van een autostuur slot, maar ben niet zeker of het dit is... Maar zou het anders echt niet weten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mogelijk is het een oude laarzenspanner, maar dan ontbreekt er een stuk.
Die zet je in je laars, met de twee haakjes in de lussen in de schacht.
Da laars zakt dan niet in, en blijft mooi in model.
De haak bovenaan kun je verstellen, afhankelijk van de hoogte van de laars.
Op de bodem (de zool) van de laars hoort dan nog een vlak stuk om de druk goed te verdelen.
6 jaar geleden
teusvh
6 jaar geleden
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/paarden-en-pony-s-kleding-en-laarzen/m1249306615-laarzen-spanners.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik begrijp het wat het is bedankt voor het andwoord