Hoe kan ik goed spaans leren in mijn vrije tijd?

Weet iemand een goede manier om spaans te leren. Misschien een goede site/boek/cdrom of iets? Als het geld kost verwacht ik ook kwaliteit.

Heeft iemand een idee? Of op welke manier hebben jullie het geleerd?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb een supersite gevonden. www.spanishdict.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (8)

Gratis een voorproefje: http://www.allysatis.org/ficheeleve/eleve.php?lang=2&langaff=48

Betaald zijn de lessen van de LOI erg goed en duidelijk en kun je prima op je eigen tempo studeren.

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.loi.nl/talen/spaans/spaans_zelfstudiepakket/index.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je iets verder dan het abc dan kan je ook gaan chatten bijvoorbeeld op paltalk daar heb je ook geloof ik een spaanse chatroom..... dus dan leer je weer wat nieuwe woordjes......

Ook de spaanse cinema bevat veel mooie films : bijvoorbeeld van almovadar pedro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn natuurlijk voldoende cursussen en oefeningen. Online brengt alles wel dichterbij, maar om een taal echt te leren moet je contact maken met anderen die voor dat zelfde doel gaan. Het beste zou zijn om hier een basiscursus te volgen, zodat je enig idee heb van hoe de grammatica in elkaar zit en vervolgens gewoon naar Spanje gaan om daar een paar maanden aan een speciale talen school te leren. In Salamanca zit een beroemde school voor buitenlanders, alwaar je verschillende cursussen kan doen. Je bent dan onder de mensen en iedereen is daar met hetzelfde doel bezig: spaans leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik leer het op een heel rustig tempo. Wat je zou kunnen doen neem een spaanse vriendin en ze leert je spaans, het kost jou niks en toch heb je kwaliteit. Ik heb een spaanse vriendin en zo leer ik het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel spaanse films kijken,het is nog leuk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de volkshogeschool heb ik het geleerd, en ook nog een paar weken in Nerja (zuid Spanje) Helaas al veel vergeten intussen
anneliez
13 jaar geleden
Ik heb het vroeger op school gehad, lang geleden.
Toen ik twee jaar geleden naar Cuba ging, heb ik via onderstaande link mijn spaans weer wat opgehaald.
http://www.lesexpres.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had (heel lang geleden) een Spaanse cursus op cassette. Tijdens het autorijden luisterde ik geen radio, maar naar de cursus Spaans. Deze zullen inmiddels ook op cd te koop zijn!