marktplaats vraagje

ik heb een advertentie geplaatst op marktplaats
en nou krijg ik na 2 dagen een mailtje dat als je je advertentie boven aan wilt plaatsen je daar meer voor moet betalen.
maar als dat nou een hoop mensen doen dan sta je nog niet boven aan.
is het dan nog wel zinvol om dat te doen ?

Toegevoegd na 2 minuten:
Of is dat alleen in je eigen browser .
Omdat je bent ingelogd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.6K

Antwoorden (6)

het heeft eigenlijk weinig nut om het bovenaan te plaatsen
je kan ook gewoon de advertentie opnieuw op marktplaats zetten:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe ik ook altijd +1
Als je op Marktplaats een advertentie zet is dat voor 2 maanden. Het blijkt dat je als je verder zakt da blz. 5 bijna geen kijkers meer krijgt.
Zelf adverteer ik ook en ik zet hem per telefoon telkens weer naar boven.
Per telefoon is dat € 1.30 en per computer Is dat € 1.60.
Een nieuwe advertentie plaatsen is vaak veel duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo dan? Een nieuwe advertentie plaatsen kost toch niets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je hebt gelijk. Gewoon je advertentie opnieuw kost niets, tenzij je in de betaalde rubrieken wilt adverteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb een vakantiehuisje en dat kostte de eerste keer € 25.00 en per 2 maanden betaal ik € 9.00.
En tussendoor het omhoog plaatsen.
Er zijn ook gratis advertenties het ligt er aan wat je advertentie rubriek is.
Iedereen die een advertentie plaatst krijgt die mailtjes.

Ik heb het nooit gedaan. Dus in ieder geval doen lang niet alle mensen dat.

Het hangt - denk ik - af van de waarde van je aangeboden object of je zoiets doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon je advertentie in de gaten houden
sta je na een paar dagen bv op pagina 3
je advertentie verwijderen en opnieuw aan maken kost je niks!!
en je staat weer boven aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen kijken alleen bij de advertenties van vandaag, en misschien nog van gisteren. De reacties op advertenties is vlak na het plaatsen doorgaans het hoogst! Het heeft dus zeker zin om advertenties omhoog te plaatsen, vooral als het betaalde advertenties zijn.
Gratis advertenties kun je het beste elke dag even opnieuw erop zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan nut hebben maar ik adviseer je nog even te waqchten. Mocht het dan nog iet lukken dan kun je er ook voor kiezen iets met de prjis te doen en dan opnieuw een advertentie zetten.