Als je een nintendo account wilt aanmaken heb je volgens de website van nintendo een pin-code nodig.
In de verpakking van jouw Nintendo-spel of -systeem vind je een kaart waarmee je je bij Club Nintendo kunt registreren. Deze kaart bevat een unieke pin-code. In sommige gevallen dien je een laagje weg te krassen om deze pin-code te vinden.
Als je zo'n pin-code hebt ga je naar de volgende site om een nintendo account aan te maken.

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/club_nintendo/index_register-0b-productcode.jsp

Als je niet in het bezit bent van een pin-code kan je je niet registeren op de site van nintendo.
Als je geen Nintendo-product bezit, kun je je nog altijd aanmelden voor onze nieuwsbrief. Daarmee houden we je op de hoogte van het belangrijkste Nintendo-nieuws
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door gewoon naar de nintendo website toe te gaan.

En je te registreren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik las op de site dat je een pas nodog hebt.
maar die heb ik nooit gekregen.
kan ik nog wel lid worden?